امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 31, 2021

TMC Announces Winners of the 2021 CUSTOMER Magazine TMC Labs Innovation Award

TMC, a global, integrated media company helping clients build communities in print, in person and online, announced today the winners of the 2021 TMC ( News - Alert) Labs Innovation Award, presented ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=337F0FA03A9B43C4BF944173E754E7A2&url=https%3a%2f%2fnews.tmcnet.com%2ftopics%2farticles%2f2021%2f12%2f30%2f451083-tmc-announces-winners-the-2021-customer-magazine-tmc.htm&c=12880301465228844325&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment