امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 31, 2021

Five stories that shook up the enterprise in 2021

There is often a mistaken impression that covering the enterprise is kind of dull when compared to the consumer side of the house, but having followed the space for a couple of decades now, I can tell ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB40D4802C1543FBBB98B15E1F99112B&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2ffive-stories-shook-enterprise-2021-201605426.html&c=17314121282047335833&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment