امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 28, 2021

A Sweet Retweet: Salesforce Appreciates Amazon’s Growth Story

This highlights the manifold growth that Amazon has achieved over the years, under the leadership of Bezos. In contrast, Salesforce has a long way to go before arriving where Amazon stands now, in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A1D4D0863264BFAB98D6D98B1ADD2AD&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fa-sweet-retweet%253A-salesforce-appreciates-amazons-growth-story&c=11534943199563058683&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment