امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 26, 2021

Companies are focusing on five CRM data-privacy concerns for 2022

Dhiraj Kumar, Dashlane CMO The global customer relationship management market has exploded to approximately $58 billion this year, and that number is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AECA9C76DC1848BD933DA510A4477FB8&url=https%3a%2f%2fdigiday.com%2fsponsored%2fcompanies-are-focusing-on-five-crm-data-privacy-concerns-for-2022%2f&c=14933858476237372550&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment