امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 25, 2021

The Digiday Crossword: Shopping Spree

Digiday isn’t quite there yet, but our own thousand-mile journey, which began in the Media Briefing this summer, continues with this puzzle. Enjoy it. ‘Convince them that this is real’: How publishers ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C8C95747894433A97CB321B73B79C3&url=https%3a%2f%2fdigiday.com%2fmedia%2fthe-digiday-crossword-shopping-spree%2f&c=8292652885780941591&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment