امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 26, 2021

Global and Taiwanese IT Software Service Industry, 2021 and Beyond | Valuates Reports

Compared to 2019 several detrimental factors like the COVID 19 outbreak and the China U S trade war led to a severe global economic recession in 2020 Ongoing pandemic and trade tensions have continued ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CF5D4B919514299997053DCABAE364D&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2508947%2fglobal-and-taiwanese-it-software-service-industry-2021&c=2652157474002335078&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment