امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 26, 2021

Opinion: Technology brings accountability, transparency to government work

Based on first-hand experience, I have found that the private sector adopts technology faster than the government. The private sector is inherently motivated to be efficient, saving money and enabling ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CF5D4B919514299997053DCABAE364D&url=https%3a%2f%2fwww.siliconvalley.com%2f2021%2f12%2f23%2f8773736%2f&c=4910343604056310681&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment