امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 22, 2021

LiveVox Expands Sales Reach and Elevates Partner Engagement with PlanetOne Relationship

LiveVox Holdings, Inc. ("LiveVox" or the "Company"), a leading cloud-based provider of customer service and digital engagement tools, today announced a strategic alliance with PlanetOne, the IT ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7887AD63BA1C40308BF61D8CB0CE0520&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2flivevox-expands-sales-reach-elevates-141400951.html&c=17164996895253755339&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment