امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 22, 2021

Cloud Computing and Customer Experience in the Public Sector

Government agencies have been working on modernization for a long time, but it has been an ongoing challenge, because when systems are updated, they almost immediately become legacy.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D8AB446F143E4331AD542235A5AFC4B8&url=https%3a%2f%2fwww.techwire.net%2fsponsored%2fcloud-computing-and-customer-experience-in-the-public-sector&c=14980437085740263775&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment