امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 31, 2021

Top 5 Risks With Cloud Software and How to Mitigate Them

While providers are doing their best to ensure the security and integrity of their cloud software, there are also some steps that businesses can take to mitigate any cloud-associated risks. Let’s take ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8324514DA2DD4CE3962CD5B0D610BCD3&url=https%3a%2f%2fwww.cpomagazine.com%2fcyber-security%2ftop-5-risks-with-cloud-software-and-how-to-mitigate-them%2f&c=3691934931176380499&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment