امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 31, 2021

2022 CX Trends: Front And Back Office Integration

I recently posted my thoughts about CX trends we should all be focused on in 2022. I’m drilling down into those trends, so in this article I want to focus on the expectation that we will see much ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB40D4802C1543FBBB98B15E1F99112B&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2f2022-cx-trends-front-back-office-integration-paul-o-hara&c=4368211182619123683&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment