امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 28, 2021

Act! Celebrates 2021 with Innovation, Business Growth and Accolades

Act!, a leading customer relationship management (CRM) and marketing automation platform provider for small and medium-sized businesses, released new products, saw significant business growth, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A1D4D0863264BFAB98D6D98B1ADD2AD&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fglobe-newswire%2fbusiness-lifestyle-ea33ff11e71553314dd997cbb8a7112e&c=14886519475673248318&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment