There’s no question we are on the brink of a new era of work. The Covid-19 pandemic has accelerated the need to rethink where we work, how we work, and even what we expect out of those who do work.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F62F4C61FA4D41A7A2F0FFC7B83CE84B&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fsisense%2f2021%2f12%2f20%2fare-your-bi-tools-ready-for-the-next-generation-of-work%2f&c=12033217194031944890&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment