امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 20, 2021

Are Your BI Tools Ready For The Next Generation Of Work?

There’s no question we are on the brink of a new era of work. The Covid-19 pandemic has accelerated the need to rethink where we work, how we work, and even what we expect out of those who do work.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F62F4C61FA4D41A7A2F0FFC7B83CE84B&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fsisense%2f2021%2f12%2f20%2fare-your-bi-tools-ready-for-the-next-generation-of-work%2f&c=12033217194031944890&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment