امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 21, 2021

Berg Insight says 45.6 million patients worldwide are remotely monitored

Berg Insight, the world’s leading M2M/IoT market research provider, today released new findings on the mHealth market. The number of remotely monitored patients reached 45.6 million in 2020 as the mar ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F34803F209794BFE964A8BA20E21606A&url=https%3a%2f%2fiotbusinessnews.com%2f2021%2f12%2f21%2f64898-berg-insight-says-45-6-million-patients-worldwide-are-remotely-monitored%2f&c=1461685340539483754&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment