امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 21, 2021

UK agency becomes a global, 300+ person company, and world leader

Digital 22, an inbound marketing agency and HubSpot Elite Partner, has been acquired by Avidly, a European-based marketing-technology agency with headquarters in Helsinki, Finland. This is after ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=611B3C620CB84D6780EA7A8D2E1AC62B&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fnewswire%2fbusiness-europe-cec5a0435b87a7b821dbe6e62a01d1be&c=16602266565141778385&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment