امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 21, 2021

With Self-Guided Virtual Apartment Tours, It’s All in the Follow-Up

When you can take a 3D tour through a prospective apartment home without leaving your chair - and you can do it anytime 24/7/365 - it's awfully tempting not to bother with an on-site walkthrough. And ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0EA0D55470F7498DB08BA36F3AB5C21E&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f4CF0BB7D69B6475FFFCA2E69A013EDB08D081C39&c=13966641903323931580&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment