امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 26, 2021

Global Healthcare CRM Market to Grow at a CAGR of 13.8% During 2021-2026 - ResearchAndMarkets.com

Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026” report has been added to ResearchAndMarkets.com’s offering. The global healthcare CRM market reached a value of US$ 10 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A4F5D45148764FF5B2252B3A25C01255&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fBusinessWire%2fcoronavirus-pandemic-technology-business-health-15fb0b0e6acf4f489e02e8af1a4f0039&c=3295295748012285401&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment