امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 20, 2021

The Zacks Analyst Blog Highlights: Berkshire Hathaway, Thermo Fisher Scientific, Salesforce, Nike and Texas Instruments

The Zacks Research Daily presents the best research output of our analyst team. Today's Research Daily features new research reports on 16 major stocks, including Berkshire Hathaway, Thermo Fisher ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F62F4C61FA4D41A7A2F0FFC7B83CE84B&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f403678&c=401766964101476800&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment