امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 30, 2021

How Much Upside is Left in Salesforce.com (CRM)? Wall Street Analysts Think 27%

S hares of Salesforce.com (CRM) have gained 1.2% over the past four weeks to close the last trading session at $254.54, but there could still be a solid upside left in the stock if short-term price ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F426EEF36F11461EA24B216BA92F19EA&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fhow-much-upside-is-left-in-salesforce.com-crm-wall-street-analysts-think-27&c=11980255912798193499&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment