امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 22, 2021

Top 3 B2B Marketing Predictions for 2022

B2B marketers will refine their strategies and adjust to changing circumstances, but they won't go back to the way things were in 2019. And that's OK.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D8AB446F143E4331AD542235A5AFC4B8&url=https%3a%2f%2fwww.marketingprofs.com%2farticles%2f2021%2f46385%2ftop-3-b2b-marketing-predictions-for-2022&c=16296078022154793216&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment