امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 22, 2021

BlackBerry (BB) Swings to Loss in Q3, Revenues Decline Y/Y

BlackBerry Limited BB reported lukewarm third-quarter fiscal 2022 (ended Nov 30, 2021) results with year-over-year top-line contraction. However, accretive design wins and partnerships with major ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D8AB446F143E4331AD542235A5AFC4B8&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fblackberry-bb-swings-to-loss-in-q3-revenues-decline-y-y&c=4460697935732092485&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment