امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 25, 2021

Take Your Career To The Next Level With This Oracle, Salesforce, and SAP Certification Training

Boasting six dedicated courses and more than 85 hours of valuable content, this fantastic elearning bundle will teach you everything you need to know to optimize business processes and data analysis ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFD4589E37D14CEDAE428CE80F4D8F83&url=https%3a%2f%2fwww.ign.com%2farticles%2ftake-your-career-to-the-next-level-with-this-oracle-salesforce-and-sap-certification-training&c=930594210133173361&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment