امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 27, 2021

salesforce.com inc. (CRM): Skating on Thin Ice? We Know the Answer

(NYSE:CRM) went up by 0.84% from its latest closing price compared to the recent 1-year high of $284.50. The company’s stock price has collected 2.15% of gains in the last five trading sessions. Press ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AFC38881389D4EEAA6A59BBA2031F6C9&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2021%2f04%2f27%2fsalesforce-com-inc-crm-skating-on-thin-ice-we-know-the-answer%2f&c=2946655025299655926&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment