امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 29, 2021

6 tips for expanding your SMB internationally

Owners need to use both humans and machines to translate marketing materials into multiple languages, strategists say.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B12E4E3460D439CBF507329EF8214E6&url=https%3a%2f%2fwww.techrepublic.com%2farticle%2f6-tips-for-expanding-your-smb-internationally%2f&c=7944654020867841200&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment