امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 27, 2021

Data Is Great, But Humans Are Better: Hawkeye's Executives Lead with Empathy

As the industry hustles for first-party data ahead of a major industry disruption, Hawkeye asserts that the solution starts with the people—that is, experts and empaths both. Coming off a banner year ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A9B76A380DC6485287FD87C6CA6FB60A&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fdata-great-humans-better-hawkeyes-175800038.html&c=130368704163892190&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment