امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

CRM All-in-One Software Market In-depth Insights, Revenue Details, Regional Analysis by 2027

A new RMoz report on the CRM All in One Software market provides a comprehensive top down approach of the evolution of the market and estimates opportunities in various segments The study offers a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=114EDE6829F5432BB081D4BE7DED8622&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2277078%2fcrm-all-in-one-software-market-in-depth-insights-revenue&c=6190205621220157750&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment