امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 27, 2021

Algonomy to Drive Digital Customer Engagement at one of North America’s largest Pizza Hut, KFC, Panera Bread and Taco Bell franchisees

SAN FRANCISCO and BENGALURU, India, April 27, 2021 /PRNewswire/ -- Algonomy, the leader in Algorithmic Customer Engagement (ACE) solutions today announced that Franchise Management Inc. (FMI Group) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A9B76A380DC6485287FD87C6CA6FB60A&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2fnorth-america-business-canada-b8c2e0596fca70c72ad46118b06983a6&c=17144847857247751287&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment