SAN FRANCISCO and BENGALURU, India, April 27, 2021 /PRNewswire/ -- Algonomy, the leader in Algorithmic Customer Engagement (ACE) solutions today announced that Franchise Management Inc. (FMI Group) ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A9B76A380DC6485287FD87C6CA6FB60A&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2fnorth-america-business-canada-b8c2e0596fca70c72ad46118b06983a6&c=17144847857247751287&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment