امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 30, 2021

How to Drive Sales With Conversational Commerce (3 Tips)

Conversational commerce is a powerful form of marketing that aims to humanize online shopping. Learn how to implement it in this article!

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=434E75F671AA431DBE82F3E2C4554BE0&url=https%3a%2f%2ftorquemag.io%2f2021%2f04%2fconversational-commerce%2f&c=408367714368520058&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment