امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 30, 2021

Has the Rise of the CDP Changed How Companies Use CRMs?

Companies are increasingly adding customer data platforms (CDPs) to their martech stacks. The CDP Institute estimates industry revenue will reach $1.55 billion in 2021, a 20% increase over 2020, with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=434E75F671AA431DBE82F3E2C4554BE0&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-experience%2fhas-the-rise-of-the-cdp-changed-how-companies-use-crms%2f&c=9530191581894465829&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment