Companies are increasingly adding customer data platforms (CDPs) to their martech stacks. The CDP Institute estimates industry revenue will reach $1.55 billion in 2021, a 20% increase over 2020, with ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=434E75F671AA431DBE82F3E2C4554BE0&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-experience%2fhas-the-rise-of-the-cdp-changed-how-companies-use-crms%2f&c=9530191581894465829&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment