On CNBC's "Fast Money Haltime Report," Jason Snipe said he likes Microsoft (NASDAQ: MSFT) better than Salesforce.com (NYSE: CRM) because it exists ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A9B76A380DC6485287FD87C6CA6FB60A&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmedia%2f21%2f04%2f20825585%2fhalftime-report-traders-advise-viewers-on-microsoft-store-capital-corp-and-more&c=12981732057206311449&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment