امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

3 Keys to Boosting Insights and E-Commerce Results From Cloud Data

To secure the insights needed to drive revenue and remain competitive in an increasingly online world, retailers need to have a sound data strategy. Here are three keys to getting better insights and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7F9F24D75D36483CA022065735EA91DD&url=https%3a%2f%2fwww.mytotalretail.com%2farticle%2f3-keys-to-boosting-insights-and-e-commerce-results-from-cloud-data%2f&c=4887552094542518359&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment