امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 26, 2021

Exploding the 3* Sales Pipeline Coverage Myth

One of the most unhelpful “rules of thumb” in B2B selling is the long-standing and widely quoted myth that the benchmark standard when it comes to sales pipeline management is 3* quota coverage. I’ve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8B817226A9AC4C449256C03AD619D74D&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2fexploding-the-3-sales-pipeline-coverage-myth-02401064&c=15879305503558683767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment