امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 30, 2021

Modigie and Osmond Marketing Announce Strategic Partnership

Modigie, a B2B sales enablement and productivity platform focused on mobile communication and employer validation, announced today a strategic partnership with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2739EF371F9744BD812EB11CD2BC4B25&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_business%2fmodigie-and-osmond-marketing-announce-strategic-partnership%2farticle_a27d780e-d3c9-5660-a4a5-fe4a6fdfc604.html&c=4903871950284270384&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment