امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 29, 2021

Turning Point Consulting Joins NetSuite Solution Provider Program

Turning Point Consulting, an executive-level resource partner for growing companies, today announced that it has joined the Oracle (News - Alert) NetSuite Solution Provider Program. With NetSuite, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B12E4E3460D439CBF507329EF8214E6&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-turning-point-consulting-joins-netsuite-solution-provider-program-%2f2021%2f04%2f29%2f9358450.htm&c=11870814086545044908&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment