امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 29, 2021

NationsBenefits Maintains HITRUST CSF® Certification to Manage Risk, Improve Security Posture and Meet Compliance Requirements

NationsBenefits®, LLC., a leading supplemental benefits company, announced today that its customer relationship management (CRM) application and its u ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3C2FA17BD97B4333B5FC0BDBDE8F1B17&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20210429005717%2fen%2fNationsBenefits-Maintains-HITRUST-CSF%25C2%25AE-Certification-to-Manage-Risk-Improve-Security-Posture-and-Meet-Compliance-Requirements&c=2082372227356731107&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment