امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 25, 2021

CRM implementation, eco-friendly branding: Friday’s daily brief

They had no idea, when they began searching for a suitable CRM in 2019, that people across the country would be stockpiling food in such a way that demand for food packaging machinery (which they ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFD4589E37D14CEDAE428CE80F4D8F83&url=https%3a%2f%2fmarketingland.com%2fcrm-implementation-eco-friendly-branding-fridays-daily-brief-285316&c=16303091752624458287&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment