امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

BoostUp.ai Raises $6 Million in Series A Funding to Meet Increasing Demand for Integrated Revenue Intelligence & Operations Platform

Company Increases Revenue 1,000%, Quadrupling ARR and Tripling Headcount in Last 9 Months SANTA CLARA, Calif. (PRWEB) BoostUp.ai, the integrated ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7F9F24D75D36483CA022065735EA91DD&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f21%2f04%2fp20846048%2fboostup-ai-raises-6-million-in-series-a-funding-to-meet-increasing-demand-for-integrated-revenue-i&c=5974691783690982686&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment