امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 29, 2021

SAAS-Valency: Sustain Beyond commodification in Banking SAAS

Needless to say, SAAS (Software As A Service) is the buzzword in the software market today across domains and no discussion in IT corridors is complete without mention of SAAS. Banking and Financial ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B12E4E3460D439CBF507329EF8214E6&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fblogposting%2f20233%2fsaas-valency-sustain-beyond-commodification-in-banking-saas&c=4717406186021555720&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment