امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 27, 2021

IBM brings cloud, AI solutions to retailers as digital adoption becomes a must

Retailers are leveraging technology as the Covid-19 pandemic brings yet another major disruption. Kamal Singhani, Country Managing Partner – IBM Services, India/South Asia spoke to HT Tech on what the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AFC38881389D4EEAA6A59BBA2031F6C9&url=https%3a%2f%2ftech.hindustantimes.com%2ftech%2fnews%2fibm-brings-cloud-ai-solutions-to-retailers-as-digital-adoption-becomes-a-must-71619523762069.html&c=15366738078457934985&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment