امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

Salesforce.com vs. Zendesk: Which Customer Relationship Management Stock is a Better Buy?

Because most businesses will likely adopt hybrid working models even after the pandemic, the customer relationship management (CRM) space is likely to witness increasing demand. The competitive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7F9F24D75D36483CA022065735EA91DD&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f370636&c=12160187397013393211&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment