امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

Saas provider BoostUp.ai nabs $6M to support revenue operations

BoostUp.ai picks up $6 million to further adoption of its revenue operations platform that unifies sales, marketing, and customer service.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7F9F24D75D36483CA022065735EA91DD&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2021%2f04%2f28%2fsaas-provider-boostup-ai-nabs-6m-to-support-revenue-operations%2f&c=5172257058823414445&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment