امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 29, 2021

BOC records Rs. 119.4 bn ATM/CDM transactions

Bank of Ceylon (BOC) yet again set a record during Avurudu Day. The bank had over 8,395,925 transactions representing a value of Rs. 119.4 billion. This took place within BOC’s very own CDM/CRM and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B12E4E3460D439CBF507329EF8214E6&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-xl%2fasia%2fsrilanka%2fboc-records-rs-1194-bn-atmcdm-transactions%2far-BB1gcliT&c=17617502513351074199&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment