امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 28, 2021

Adobe Summit 2021 - how Marketo Engage connects into the Experience Cloud and what's next

Two years after acquiring Marketo, the B2B marketing automation platform is fully integrated into Adobe's product architecture and continues to evolve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=114EDE6829F5432BB081D4BE7DED8622&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fadobe-summit-2021-marketo-engage-experience-cloud-what-next&c=1737648332738088382&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment