امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 27, 2020

How to improve collaboration with Fastcall CTI

This is where vendors like e.g. Ringcentral, Aircall or Fastcall come into the picture. Searching for CTI on Salesforce AppExchange reveals many options. These vendors offer the tools that extend ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23A3B88AAF844C95B028FCAAEF86C786&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-to-improve-collaboration-with-fastcall-cti%2f&c=18344960256278919277&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment