امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 28, 2020

Mergers Bounced Back in 2020. SPACs Could Support Deal Activity Next Year.

Deals have come roaring back in the second half of this year, a stunning rebound following a near-halt in activity during the early stages of the coronavirus crisis.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75FD010B4BE84EE29CB1E30BA7FE572F&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fspacs-may-support-m-a-next-year-after-2020s-resurgence-in-deals-51609178929&c=4736858460066439374&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment