Deals have come roaring back in the second half of this year, a stunning rebound following a near-halt in activity during the early stages of the coronavirus crisis.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7759C0FEA9184336879C8EC4E8EA2151&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fspacs-may-support-m-a-next-year-after-2020s-resurgence-in-deals-51609178929&c=4736858460066439374&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment