امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 31, 2020

Amazon Still Can't Crush These 3 Resilient Companies

Amazon (NASDAQ:AMZN), the world's largest e-commerce and cloud company by annual revenue, has crushed many smaller companies over the past decade. Its online marketplaces pulled shoppers away from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9D8D5F6B2CD474DBAA2456B70DD9C87&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f12%2f31%2famazon-still-cant-crush-these-3-resilient-companie%2f&c=12455196129914656625&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment