امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 27, 2020

The Biggest Reason Teladoc Can Stay on Top in Telehealth

The other part of it too is not just, can they get it right, which is the most important thing, but Salesforce was doing it in a high-growth business, in a high-growth industry where there was ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE4E9DCE02B842A0B6D53AFDEAABD6DF&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f12%2f20%2fthe-biggest-reason-teladoc-can-stay-on-top-in-tele%2f&c=2052148681454787392&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment