امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 29, 2020

SalesForce – What You Need to Know About CRM Software Training and Certification: A U.S. News Guide

What You Need to Know About CRM Software Training and Certification: A U.S. News Guide Customer relationship management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81047613C26540B2A9032311F3D8A8DF&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-what-you-need-to-know-about-crm-software-training-and-certification-a-u-s-news-guide-2%2f&c=9170294015614430781&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment