امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 27, 2020

Boosting Sales Online and Onsite During and Post-Holidays

This provides an opportunity for retailers to leverage their CRM systems to send personalized coupons and offers to customers based on their shopping history. Leveraging CRM to Target and Track CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23A3B88AAF844C95B028FCAAEF86C786&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fconsumer-marketing%2fboosting-sales-online-and-onsite-during-and-post-holidays-02372656&c=17944568203793053163&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment